Az alábbiakban találják a Határkő '93 Kft. panaszkezelési szabályzatát. Az esetlegesen felmerülő panaszok bejelentéséhez szükséges adatlap a letölthető dokumentumok menüpont alatt megtalálható.
HATÁRKŐ '93
GAZDASÁGI TANÁCSADÓ ÉS FELSZÁMOLÓ KFT.
1135 Budapest, Csata u. 11.
T/Fax: 06/1-239-88-53 e-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
HATÁRKŐ ’93 Kft. PANASZKEZELÉSI SZABÁLYZATA
A Határkő ’93 Kft. fogadja, nyilvántartásba veszi és kivizsgálja a felszámoló szervezettel kapcsolatba kerülő ügyfelek mindazon bejelentését, amely a felszámoló szervezet magatartására, tevékenységére valamint esetleges mulasztására vonatkozik.
1.) BEJELENTÉS MÓDJA
Az ügyfelek a panaszokat az alábbi módon nyújthatják be társaságunkhoz:
Levélben
Faxon
E-mailen
A panasz kivizsgálásához az alábbiakban felsorolt adatok megadását kérjük az ügyféltől:
-
Ügyszám
-
Ügyfél neve
-
Ügyfél levelezési címe
-
Ügyfél elérhetősége (telefonszám, fax, e-mail)
-
Panasz jellege (szakmai, ügyviteli, egyéb jellegű)
-
Panasz leírása
-
Panaszos igénye
A panasz kivizsgálásához szükséges formanyomtatványunk letölthető honlapunkról: www.hatarko93.hu
2.) BEJELENTÉS FOGADÁSA, KIVIZSGÁLÁSA, KEZELÉSE
Társaságunk törekszik a panaszok gyors és hatékony kezelésére.
A beérkezett panasz rögzítése után, munkatársunk megvizsgálja a beadványt. Ha a bejelentés nem tartalmaz elegendő információt a panasz érdemi kivizsgálásához, társaságunk megkeresheti írásban, illetőleg telefonon a bejelentőt a hiányzó adatok pótlása érdekében.
A szakmai jellegű panaszok esetén munkatársunk a felszámolóval/végelszámolóval egyeztet a probléma megoldása érdekében.
Az ügyviteli, vagy egyéb jellegű panasz tekintetében adminisztrációs egyeztetés történik annak orvoslása érdekében.
A panasz beérkezésétől számított 30 napon belül a munkatársunk írásban tájékoztatja a panaszost a bejelentés érdekében tett intézkedésekről, illetőleg a felszámoló szervezet álláspontjáról.
3.) JOGORVOSLATI LEHETŐSÉGEK
Amennyiben az ügyfél esetleg új információval vagy dokumentációval rendelkezik, kérheti a felszámoló szervezettől az 1.) pontban megjelölt elérhetőségek valamelyikén a bejelentés felülvizsgálatát. Ebben az esetben társaságunk ismét megvizsgálja panaszát.
Abban az esetben, ha az ügyfél a kapott választ nem fogadja el, illetve úgy ítéli meg, hogy felmerülő panaszát cégünk nem megfelelően kezelte, lehetősége van a FOE Szakmai, Jogi vagy Etikai Bizottságához fordulni.
FOE Felszámolók és Vagyonfelügyelők Országos Egyesülete 1037 Budapest, Bécsi út 85.
Levélcím: 1450 Budapest, Pf.: 136.
4.) ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
Az ügyfélbejelentésekkel kapcsolatban kitöltött nyomtatványokat az adminisztráció őrzi meg 3 évig.
Az adminisztráció a panaszügyekről külön nyilvántartást vezet.
Jelen szabályzat 2012. szeptember 01. napján lép hatályba.
Határkő ’93 Gazdasági Tanácsadó és Felszámoló Kft.
|