Tartalomjegyzék
Panaszkezelés
Panaszkezelési szabályzatunk
Minden oldal

HATÁRKŐ '93

GAZDASÁGI TANÁCSADÓ ÉS FELSZÁMOLÓ KFT.

1135 Budapest, Csata u. 11.

T/Fax: 06/1-239-88-53 e-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

HATÁRKŐ ’93 Kft. PANASZKEZELÉSI SZABÁLYZATA

 

A Határkő ’93 Kft. fogadja, nyilvántartásba veszi és kivizsgálja a felszámoló szervezettel kapcsolatba kerülő ügyfelek mindazon bejelentését, amely a felszámoló szervezet magatartására, tevékenységére valamint esetleges mulasztására vonatkozik.

 

1.) BEJELENTÉS MÓDJA

 

Az ügyfelek a panaszokat az alábbi módon nyújthatják be társaságunkhoz:

 

 

Levélben

  • Az alábbi postacímen: Határkő ’93 Kft. 1135 Budapest, Csata u. 11.

 

Faxon

  • 06/1-239-88-53 faxszámon

 

E-mailen

  • Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

A panasz kivizsgálásához az alábbiakban felsorolt adatok megadását kérjük az ügyféltől:

 

  • Ügyszám

  • Ügyfél neve

  • Ügyfél levelezési címe

  • Ügyfél elérhetősége (telefonszám, fax, e-mail)

  • Panasz jellege (szakmai, ügyviteli, egyéb jellegű)

  • Panasz leírása

  • Panaszos igénye

 

A panasz kivizsgálásához szükséges formanyomtatványunk letölthető honlapunkról: www.hatarko93.hu

 

 

2.) BEJELENTÉS FOGADÁSA, KIVIZSGÁLÁSA, KEZELÉSE

 

Társaságunk törekszik a panaszok gyors és hatékony kezelésére.

 

A beérkezett panasz rögzítése után, munkatársunk megvizsgálja a beadványt. Ha a bejelentés nem tartalmaz elegendő információt a panasz érdemi kivizsgálásához, társaságunk megkeresheti írásban, illetőleg telefonon a bejelentőt a hiányzó adatok pótlása érdekében.

 

A szakmai jellegű panaszok esetén munkatársunk a felszámolóval/végelszámolóval egyeztet a probléma megoldása érdekében.

Az ügyviteli, vagy egyéb jellegű panasz tekintetében adminisztrációs egyeztetés történik annak orvoslása érdekében.

 

A panasz beérkezésétől számított 30 napon belül a munkatársunk írásban tájékoztatja a panaszost a bejelentés érdekében tett intézkedésekről, illetőleg a felszámoló szervezet álláspontjáról.

 

 

3.) JOGORVOSLATI LEHETŐSÉGEK

 

Amennyiben az ügyfél esetleg új információval vagy dokumentációval rendelkezik, kérheti a felszámoló szervezettől az 1.) pontban megjelölt elérhetőségek valamelyikén a bejelentés felülvizsgálatát. Ebben az esetben társaságunk ismét megvizsgálja panaszát.

 

Abban az esetben, ha az ügyfél a kapott választ nem fogadja el, illetve úgy ítéli meg, hogy felmerülő panaszát cégünk nem megfelelően kezelte, lehetősége van a FOE Szakmai, Jogi vagy Etikai Bizottságához fordulni.

 

FOE Felszámolók és Vagyonfelügyelők Országos Egyesülete 1037 Budapest, Bécsi út 85.

Levélcím: 1450 Budapest, Pf.: 136.

 

 

4.) ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

Az ügyfélbejelentésekkel kapcsolatban kitöltött nyomtatványokat az adminisztráció őrzi meg 3 évig.

 

Az adminisztráció a panaszügyekről külön nyilvántartást vezet.

 

 

Jelen szabályzat 2012. szeptember 01. napján lép hatályba.

 

 

 

Határkő ’93 Gazdasági Tanácsadó és Felszámoló Kft.

 

 



Módosítás dátuma: 2020. március 06. péntek, 21:44